BİZİ ARAYIN
444 30 84
E-POSTA
bilgi@restopos.com.tr
ÇALIŞMA SAATLERİ
Uzaktan Erişim

RESTO Sadakat Yönetim Sistemi (Resto CRM) 

Resto CRM; İşletmelerin, müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) kabiliyetlerini geliştirmektedir. Bu sistem ile, potansiyel müşteri davranışları ve tercihleri hakkında bilgi sahibi olunmakta ve satılan ürün / hizmet hakkında müşteri memnuniyeti ölçülmektedir. Ayrıca müşterilerin görüş ve tavsiyeleri ile işletmelerin olumlu ve olumsuz tarafları hakkında işletme sahipleri bilgi sahibi olabilirler. Resto CRM ile olumsuz durumların çözüme kavuşturulması ve müşterileri geri kazanma yolunda ciddi avantajlar sağlanır.

restresto_crm1
resto_crm2

Resto CRM Faydaları

  • Ürünlerle ilgili kupon ve kampanya yaparak; daha fazla ürün satma, ürünlerin israf olmasını önlemek suretiyle satışların etkinliğini artırır.
  • Müşterilere kampanyalar yaparak; mevcut müşterileri elde tutma, yeni müşteriler elde etme ve müşteri geri kazanmayı sağlar.
  • Müşterileri herhangi bir müşteri olmaktan çıkartıp bilinen müşteriler haline getirir.
  • Müşteriyle anlık iletişim kurma imkânı elde ederek doğrudan bildirim gönderme (Push notification) yöntemiyle dürtü sağlayarak talep meydana getirir/ talep artırır.
  • Müşterilerin memnuniyet düzeylerini hızlı bir şekilde öğrenir ve ona göre hızlı çözümler üreterek, müşterileri kaybetmemeyi sağlar. Müşterileri markanın savunucusu haline getirir.
  • Müşteri ziyaret sıklıklarının / işletmede kalış sürelerinin yönetilebilmesini sağlar.
  • Müşteri harcama tutarlarını (ciro) ve sıklıklarını yönetebilmeyi sağlar.
  • Gelir düzeyi, sosyo-ekonomik statü veya cirolar açısından uygun Müşteri segmentlerini tanımlama ve böylece uygun kuponlar dağıtma ya da özel kampanyalar yapılmasına olanak sağlar.
resto_crm3
resto_crm4
  • Müşteri özelleştirmesi yaparak, her müşterinin özel günlerini kutlama ve her müşterinin özelliklerine uygun ürün sunma imkanı sağlar.
  • Doğru müşteriye doğru ürün sunulmasıyla, sektörde rakiplere karşı rekabet avantajı kazandırır.
  • Marka değerini artırarak, işletmenin büyümesini ve gelişmesini sağlar.

Mobil WEB ve Resto CRM

Resto CRM, web yönetim paneline sahiptir. Bu panel sayesinde işletme sahipleri istedikleri şekilde kampanyalar düzenleyebilir ve bu kampanyaların sonuçlarını raporlayabilirler. İşletmeye ait mobil uygulama ile müşteriniz kendi mobil telefonlarından aşağıdaki işlemleri yapabilirler.

resto_crm5
  • Menüleri görme,
  • Cep telefonundan sipariş verme,
  • Online ödeme yapma,
  • Beğenilen ürünleri görme, ürünlere yorum yazma,
  • Diğer Müşterilerin deneyimlerini paylaşma ve görme,
  • Geçmiş siparişleri görme ve aynı siparişi tekrarlama,
  • Anket yapabilme,
  • Şikayetini anında iletebilme,
  • Garson çağırma,
  • Masa hesabını görme,
  • Paket siparişi verebilme,
  • Rezervasyon.
has been added to the cart. View Cart