TELEFON
444 30 84
E-MAIL
bilgi@restopos.com.tr
ÇALIŞMA SAATLERİ
7/24

Paket Servis Çözümleri

Paket Servis Çözümleri, telefon ile veya online yöntemler ile sipariş alarak ürününü müşteri adresine teslim hizmeti sunan işletmeler için geliştirilmiş uygulamalardır. Paket Servis Çözümleri Web ve Mobil tabanlı bir uygulamadır. İnternet üzerinden hemen sipariş alınabilmektedir. Temassız ve risksiz olup, donanım gerektirmez.

Lokal Paket

Telefonla arayan müşterilerinizin numarası Caller ID özelliği sayesinde sistemde görüntülenmektedir. Numara önceden kayıtlıysa adres teyidi yapılarak sipariş alınır ve varsa müşteri notu eklenir. Sipariş ayrıntıları anında mutfakta yazıcılarına aktarılır. Sipariş hazır olduğunda, kurye işletmeden ayrılırken kendi siparişini işaretleyerek paketin yolda olduğunu belirtir.

Yemek Sepeti / Getir

Yemek Sepeti ve Getir platformlarından verilen siparişler anında otomatik olarak paket sistemde görüntülenmektedir. Tüm siparişlerinizi tek ekrandan yönetebilirsiniz. Gelen siparişler mutfak yazıcılarına ilgili ürün gruplarına ayrıştırılarak otomatik olarak yönlendirilir. Siparişi farketmeniz için zil sesi siz görüldü olarak işaretleyene kadar çalar. Siparişiniz hazır olduğunda Yemek Sepeti/Getir’e otomatik olarak sipariş hazır mesajı gönderilir. Kuryeye teslim ettiğiniz ürünleri takip edebilir ve kurye yönetimi yapabilirsiniz.

QR Paket

QR Paket, işletmenize ait online sipariş ve paket yönetim sistemidir. Bu sistem sayesinde işletmenize ait bir web sitesinde  komisyonsuz olarak sipariş alabilir ve sonraki süreçleri sorunsuz bir şekilde yönetebilirsiniz. QR Paket’te standart modüle ek olarak işletmenize ait özel bir mobil uygulama da bulunmaktadır. Ayrıca kupon ve kampanya uygulamalarını içeren CRM modülüne de sahiptir. QR Paket, ihtiyaçlarınızı tespit ederek size özel çözümler üretmektedir. Detaylı bilgi için lütfen tıklayınız

Call Center

Zincir mağaza yapısındaki işletmelerde 444’lü  veya 0800’lü hatlar vasıtasıyla alınan paket siparişler müşterinin bulunduğu lokasyon dikkate alınarak en yakın şubeye otomatik iletilir. Call Center yoluyla gelen tüm paket siparişler anında POS sisteminde görüntülenmektedir. Call Center uygulamasında müşterilerin tüm sipariş ve taleplerine cevap verilebilmektedir.

Paket Servis Çözümlerinin Özellikleri

Bütçe Dostu

  • Her bütçeye uygun çözümler
  • Aylık kiralanabilir
  • ilk yatırım maliyeti yok

Gelişmiş Entegrasyon

  • Google Maps ile harita entegrasyonu,
  • iyzico ve Paycell ile online ödeme,
  • Mobildev ve DigiCell ile SMS entegrasyonu.

CRM

  • Kupon, kampanya ve özel promosyon,
  • Müşteri sadakatinin artırılması,
  • İşletme gelirlerinin artırılması,
  • Rekabette bir adım önde olma.
has been added to the cart. View Cart