Paket Servis Çözümleri
Paket Servis Çözümleri, telefon ile veya online yöntemler ile sipariş alarak ürününü müşteri adresine teslim hizmeti sunan işletmeler için geliştirilmiş uygulamalardır. Paket Servis Çözümleri Web ve Mobil tabanlı bir uygulamadır. İnternet üzerinden hemen sipariş alınabilir. Temassız ve risksiz olup, donanım gerektirmez.
Telefon ile arayan müşterilerinizin numarası Caller ID özelliği sayesinde RESTO ekranında görüntülenmektedir. Numara önceden kayıtlıysa adres teyidi yapılarak sipariş alınır ve varsa müşteri notu eklenir. Sipariş ayrıntıları anında mutfakta yazıcılarına aktarılır. Sipariş hazır olduğunda, kurye işletmeden ayrılırken kendi siparişini işaretleyerek paketin yolda olduğunu belirtir.
Yemeksepeti / Getir / Trendyol
Yemeksepeti /Getir Yemek / Trendyol Yemek platformlarından verilen siparişler anında otomatik olarak paket sistemde görüntülenmektedir. Tüm siparişlerinizi tek ekrandan yönetebilirsiniz. Gelen siparişler mutfak yazıcılarına ilgili ürün gruplarına ayrıştırılarak otomatik olarak yönlendirilir. Siparişi farketmeniz için zil sesi siz görüldü olarak işaretleyene kadar çalar. Siparişiniz hazır olduğunda Yemek Sepeti/Getir/Trendyol’a otomatik olarak sipariş hazır mesajı gönderilir. Kuryeye teslim ettiğiniz ürünleri takip edebilir ve kurye yönetimi yapabilirsiniz.
Paket WEB, işletmenize ait online sipariş ve paket yönetim sistemidir. Bu sistem sayesinde işletmenize ait bir web sitesinde komisyonsuz olarak sipariş alabilir ve sonraki süreçleri sorunsuz bir şekilde yönetebilirsiniz. Paket WEB’te standart modüle ek olarak işletmenize ait özel bir mobil uygulama da bulunmaktadır. Ayrıca kupon ve kampanya uygulamalarını içeren CRM modülüne de sahiptir. Paket WEB, ihtiyaçlarınızı tespit ederek size özel çözümler üretmektedir.
Zincir mağaza yapısındaki işletmelerde 444’lü veya 0800’lü hatlar vasıtasıyla alınan paket siparişler müşterinin bulunduğu lokasyon dikkate alınarak en yakın şubeye otomatik iletilir. Call Center yoluyla gelen tüm paket siparişler anında POS sisteminde görüntülenmektedir. Call Center uygulamasında müşterilerin tüm sipariş ve taleplerine cevap verilebilmektedir.
Temel Özellikler
- Bütçe Dostu
- Her bütçeye uygun çözümler,
- Aylık kiralanabilir,
- İlk yatırım maliyeti yok.
- Google Maps ile harita entegrasyonu,
- İyzico ve Paycell ile online ödeme entegrasyonu,
- Mobildev ve DigiCell ile SMS entegrasyonu.
- Kupon dağıtılabilir, kampanya düzenlenebilir,
- Müşteri sadakati artırılabilir,
- Rekabette bir adım öne geçilir.