Merkezi Şube Yönetimi (MyAdmin)
MyAdmin, zincir yapıya sahip işletmelerin ihtiyaç duydukları tüm operasyonları tek bir merkez üzerinden yönetilebilmesini sağlayan sistemdir. Bu sistem; şubede başlayıp merkezde sonlanan satış işlemlerinin tek bir yapı üzerinden online olarak takip edilmesini ve yönetilmesini sağlar. Restoran, fast-food ve kafe gibi işletmelere uygundur. Bununla birlikte MyAdmin sipariş, stok ve maliyet kontrol gibi kapsamlı modülleri de içerir.
Temel Özellikler
- Şubelerin online olarak merkezden yönetilmesini sağlar.
- Merkezi ürün tanımlaması ve fiyatlandırma işlemleri yapılır.
- İşletmenin ürün ve stoklarını şube ve depo bazında takip eder.
- Merkezi olarak şubelere şifreler tanımlanır.
- Ürün bazında şubeler arası ayarlama yapılır.
- Şubelerin ihtiyaç duyduğu ürünlerin siparişleri merkezi olarak verilir.
- Merkezi sistem üzerinden tüm şubelere anlık mesaj gönderilir.
- Data Center özelliği ile şubelerdeki tüm veriler merkeze otomatik olarak gönderilir.
- Popüler birçok ERP uygulamaları (Logo, Netsis, Paraşüt, Nebim, Luca-net, SAP, Zirve ve Mikro) ile online entegrasyonu bulunmaktadır.
- Merkezi raporlama yapılır. Raporlar mobil telefon üzerinden takip edilebilir.
- Kullanıcılar için; Şube, Bölge Sorumlusu, Bölge Müdürü, İşletme Sahibi gibi hiyerarşi tanımları yapılır. Sadece belirli şubelere ve belirli raporlara erişim imkanı sağlanır.
- Sistem üzerinden yapılan online ve otomatik iletişim sayesinde merkez ile şubeler arasındaki telefon ve faks trafiği sonlanır. Böylece zaman ve kaynak tasarrufu sağlar. Ayrıca insan kaynaklı hataların önüne geçilir.
- İşletmeler için merkezi ve kontrollü satın alma sağlayarak, stok maliyetlerini azaltır.
- Dahili üretim modüllerinde kapsamlı ve 3D reçete tanımları ile net ürün maliyetleri çıkartılır. Böylece her ürünün maliyetini hesaplar.
- Kapsamlı ve ayrıntılı çift taraflı ERP entegrasyonu sayesinde hem stok hem de muhasebe alanında doğru sonuçlar alır ve zaman kayıplarını önler.